Beberapa Kawasan Menyesuaikan Jadual Perkhidmatan.

...

SEREMBAN, 09 April 2024

Mulai April tahun ini, SWM Environment di Negeri Sembilan telah mula menyesuaikan jadual perkhidmatan kutipan sisa kitar semula dan sisa domestik di beberapa kawasan di negeri ini. Orang ramai diminta untuk mengunjungi laman Facebook syarikat untuk memeriksa masa perkhidmatan yang disesuaikan.

Syarikat itu menyatakan bahawa mulai 7 Mac, perkhidmatan kitar semula sisa pepejal di beberapa kawasan di daerah Seremban, Nilai, dan Rembau di Negeri Sembilan telah diselaraskan. Ini termasuk 62 lokasi di Seremban, 197 lokasi di Nilai, dan 74 lokasi di Rembau.

"Pada masa ini, syarikat masih bersedia untuk sebarang perkhidmatan kutipan kitar semula dan sisa domestik bagi memastikan penduduk di kawasan yang terjejas secara minimum."

Syarikat itu menegaskan bahawa selain daripada kawasan kediaman yang disenaraikan untuk masa perkhidmatan kitar semula yang diselaraskan, kawasan lain akan terus mengekalkan jadual semasa tanpa sebarang perubahan.

Penduduk boleh menyemak jadual perkhidmatan melalui halaman Facebook syarikat atau menghubungi 1-800-88-7472, atau WhatsApp 012-6180082.